LIVRARE
Livrăm în România prin intermediul partenerului logistic Sameday Courier.
RETUR
Clientul poate trimite retur prin orice firmă de curierat rapid produsele achiziționate online, însoțite de factura fiscala, cu informare/notificare prealabilă. Perioada de retur validă în conformitate cu reglementărle actuale este de 14 zile, socotită între data recepției produsului de către client (adică data de livrare a coletului de către curierul nostru) și data recepției returului de către noi (adică data de livrare a coletului retur).
Produsele pot fi schimbate în limita stocului disponibil sau valoarea acestora va fi returnată prin virament bancar. Este necesară menționarea procedeului dorit în informare/notificare prealabilă.
Pentru a returna un produs vă rugăm să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră utilizând adresa de e-mail office@luvv.ro sau numărul de telefon 0757052323.
Introduceti factura fiscală și produsele pe care doriți să le returnați în ambalajul original.
Expediați coletul prin orice firmă de curierat rapid la adresa: Str.Cretei, Nr.12, Parter, Sector 1, București
După primirea returului, va fi efectuată verificarea cantitativă și calitativă a produselor returnate și transmis un email de confirmare a procesării returului. În cazul solicitării unui alt produs clientul va achita diferența de preț, dacă produsul este mai scump. În situația în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, diferența va fi plătită prin virament bancar, conform modalităților de returnare menționate în OUG34/2014. Produsul solicitat la schimb va fi expediat numai după ce clientul a returnat produsul cumpărat inițial, dacă acesta îndeplinește conditiile de returnare conform OUG34/2014. Plata returului se va face prin virament bancar in 15 zile de la primirea coletului de retur în contul IBAN indicat de consumator în informarea/notificarea prealabilă.
Toate costurile de transport generate de procedura de retur/schimb produse, inclusiv reexpedierea vor fi suportate exclusiv de către client. Taxele de curierat nu vor fi rambursate.
Nu vor fi acceptate coletele care:
- Au fost trimise fără informare/notificare prealabilă.
- Nu au inscripționate pe ambalaj elementele necesare identificarii returului (numele beneficiarului facturii).
Produsele deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzatoare în cazul unei returnari de produs nu vor fi acceptate, iar costurile curierului sunt suportate de către client.